Skip to main content

U sklopu popratnog programa izložbe „Hrvatski fotografi – zbirka Muzeja grada Rijeke“ održano je predavanje Damira Fabijanića. Održano je 17. ožujka u „Kockici“ i autor ga je nazvao „O fotografiji bez dlake na objektivu“. Naziv je dobro „pogođen“, Fabijanić je istupio doista bez dlake na jeziku. To se i očekivalo nakon najave kako će nit vodilja predavanja biti pitanje – što znamo o fotografiji u Hrvatskoj, a ne smijemo reći, ali Damir Fabijanić smije?

Autor je iznio svoje viđenje aktualnog stanja u kojemu se nalazi fotografija, bolje rečeno fotografska scena u našoj zemlji, a ono nije dobro. U nas se fotografijom bavi svatko, nema razlikovanja, pa se u zajednički koš trpaju profesionalna i amaterska fotografija. Prosudbe sa mjesta od kojih se očekuju stručni kriteriji proizvoljne su. Ujedno su prečesto motivirane kriterijima podređenim dnevnoj politici i osobnim koristima. Javnu potporu dobivaju imena koja se mogu manje pohvaliti uspješnim fotografskim radom, a više automarketinškim vještinama. Fabijanića osobno, unatoč potvrdama njegova rada koje stižu s uglednih mjesta izvan Hrvatske, u Hrvatskoj se na mjestima koja donose odluke redovito odbija. To je uobičajena cijena koju ovdje plaća neovisan, bolje rečeno „neumrežen“ fotograf. Dapače samostalan umjetnik, što je Fabijanić najveći dio svoga radnog vijeka.

Pretplatite se na newsletter i budite u toku s događajima u Muzeju grada Rijeke!

Izrada i održavanje web stranice: Degu design, Kristina Pandža | Urednk: Velid Đekić | Tekstovi: Velid Đekić | Prijevod na engleski jezik: Martin Mayhew, Daria Dadić | Snimanje i izrada virtualne šetnje: Meditel usluge d.o.o.

Muzej grada Rijeke·

Skip to content
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće kako bismo vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu web stranicu i pomaganja našem timu da shvati koji su vam odjeljci web stranice najzanimljiviji i najkorisniji.