Autor: Ervin Dubrović2008., 64 str., meki uvez
dvojezičan: hrvatski i engleski
format 23 x 32 cm, ilustracije pretežno u boji
Čovjek koji je u Rijeci godinama bio poznat jedino po svojim velikim filmskim panoima na pročelju Kina Partizan (današnji Teatro Fenice) i po svojem neobičnom potpisu -Willy – koji je podsjećao na i tada i danas dominantnu holivudsku filmsku produkciju.
Willy ne čuva nikakvu dokumentaciju i nikakve skice za panoe i plakate. No niz od blizu pedeset plakata što ih je u petnaestak godina rada ostvario za Croatiu film iz Zagreba i za Moravu film iz Beograda izvrstan su primjer svojevrsnog fenomena, uspjeha samoukog crtača-ilustratora koji je vrsnoćom svoga rada stekao glas kod brojnih ljubitelja i posjetitelja kina i kod filmskih radnika iz Zagreba i Beograda, koji su ga zvali i na Filmske festivale u Puli, da svojim velikim panoima dostojno upotpuni ugođaj u vrijeme koje je prethodilo velikim tiskanim fotografskim “jumbo” plakatima, kada se još uvijek cijenilo rad majstora crtača koji je znao svladavati velike razmjere reklamnih panoa.