U proteklih 25 godina, izoštrenim fokusom i kolekcionarskom ustrajnošću, Davor Vugrinec sakupio je neka od kapitalnih djela hrvatske moderne umjetnosti. Sustavnom prikupljanju prethodila je namjera stvoriti zbirku nacionalne važnosti koja će predočiti zbir likovnih događanja u Hrvatskoj od posljednja dva desetljeća 19. stoljeća, preko raznovrsnih izama tijekom prve polovice 20. stoljeća do Novih tendencija iz sedamdesetih godina. Vugrinec je sakupio kolekciju koja donosi sintezu hrvatske moderne i priču o uzorima, učiteljima i zaslužnim za dosegnutu nacionalnu umjetničku razinu. Redovito su u posljednjem imale udjela i naše poveznice s događanjima u europskim središtima. Kolekcija uključuje radove Meštrovića, Augustinčića, Stančića, Radauša, Bukovca, Detonija, Juneka, Glihe, Vanište, Kršinića, Crnčića, Medovića, Kraljevića, Rendića, Plančića, Kožarića i drugih hrvatskih umjetnika. Premda je riječ o izvaninstitucionalnom fundusu, njegova organizacija, stručna interpretacija i vidljivost u javnosti uvelike pridonose afirmaciji i valorizaciji hrvatske umjetnosti. Zbirka je više puta izlagana u Hrvatskoj i inozemstvu (u Umjetničkom paviljonu u Zagrebu, Narodnoj galeriji u Ljubljani, osječkom Muzeju likovnih umjetnosti i drugdje), a djela iz kolekcije sve su češće integralan dio muzejsko-galerijskih programa. Izlaganje odabranih radova iz Kolekcije Vugrinec u Muzeju grada Rijeke nakon Zagreba, Varaždina, Koprivnice, Osijeka… bilo je logičan slijed. Ono što riječku izložbu čini posebnom je velik broj ostvarenja koja u dosadašnjim javnim koracima Kolekcije Vugrinec nisu bila izlagana, što riječku izložbu čini dobrim dijelom jedinstvenom. Među tim se ostavrenjima izdvaja ulje Crtač Lea Juneka iz 1940. To je jedno od prekretničkih djela moderne hrvatske umjetnosti, zamalo izgubljeno, a bilo je izloženo na riječkom Salonu 54.
Autorica izložbe je Ema Makarun, a tekstove u katalogu potpisuju Ema Makarun i Zvonko Maković. Izložba je postavljena u „Kockici“ Muzeja grada Rijeke. Otvorena je od 14. rujna do 8. studenog 2023.