Kako to pokazuje pogled na muzejski prostor gdje će u drugom dijelu travnja biti otvorena izložba “Nepoznati Klimt – ljubav, smrt, ekstaza”, pripremni radovi za taj događaj ušli su u završnu fazu. Nerazumna odluka o zatvaranju riječkih kulturnih ustanova, kojom su one diskriminirane u odnosu prema trgovačkim centrima i crkvenim prostorima, nije zaustavila radove u Muzeju. Stolarska konstrukcija potrebna za scenografsko rješenje izložbe, onakvo kakvo je zamislio njezin dizajner Klaudio Cetina, iz dana u dan sve je veća i čvršća. Sve će u konačnici vizualno upućivati na kazališnu scenografiju, u prijevodu na uzbudljivi glamour kojemu su dijelom i kojim sami zrače slike Gustava i Ernsta Klimta, te njihova suradnika Franza Matscha. To se možda u ovoj fazi stolarskih radova tek naslućuje, ali zasad tako i treba biti. Velebnost drvene kocke koja raste u Svečanoj dvorani Palače šećera i zagonetnost koju priziva konstrukcija što se proteže ostalim dijelovima izložbenog prostora upućuju da završetak radova čekamo s punim povjerenjem u njihove izvođače.
Fotografiju snimio: Zoran Badurina